Winter

Beste collega's,

Met plezier bied ik jullie het jaaroverzicht aan van de werkgeversvereniging Zorg en Welzijn Zuid Holland Zuid.

We hebben het afgelopen jaar ons best gedaan jullie weer bij te staan in de arbeidsmarktkrapte. Wij zien dat jullie in onze regio op allerlei manieren, mooie initiatieven ontplooien die bijdragen aan die krapte, zoals zorgen voor opleiden van potentieel, voor behoud en voor het voeren van de dialoog met medewerkers.

We hebben dit jaar ook een beetje aan onszelf gewerkt met een nieuwe huisstijl en een geheel vernieuwde website. Zo kunnen jullie ons nog beter vinden.

Maar om een lang verhaal kort te maken, het was een genoegen om met jullie samen te werken en waar mogelijk jullie te ondersteunen. Daar zetten we ook in het nieuwe jaar weer graag op in. Fijne feestdagen gewenst.

Hartelijke groet,

Wardy Doosje

Bestuurder

Lees hier ons jaaroverzicht 2022

Werken in de zorg 7 [al aangekocht!]

Werken in de zorg?

Op onze vacature website staat een overzicht van alle zorgvacatures binnen de regio Zuid-Holland Zuid. Ook alle informatie over werken en leren in de zorg is daar te vinden.